Przejdź do głównej zawartości

ciasteczka

Dzisiaj przychodzę tu z przepisem na ciasteczka, który wypróbowałam już kilka razy. Przepis jest genialny z uwagi na to, że można go dowolnie modyfikować i za każdym razem próbować ciasteczek o różnym smaku!

Podstawowe składniki:
-płatki owsiane/jaglane/żytnie lub jęczmienne
-banany (ilość w zależności od oczekiwanej ilości ciasteczek)


Banany rozgniatamy widelcem lub blendujemy. Dodajemy wybrane płatki i mieszamy. 

Następnie wybieramy dodatki. Ja dziś postawiłam na kakao oraz orzechy laskowe. Ale dodać można tak naprawdę wszystko co będzie się nadawać do ciasteczek: żurawinę, płatki kokosa, gorzką czekoladę, rodzynki, daktyle, suszone owoce czy migdały. W wersji mniej ,,fit'' można dodać mleczną czekoladę czy skruszone Oreo. 


Masę nakładamy na papier do pieczenia i wkładamy do piekarnika nagrzanego do temperatury 180 stopni. Pieczemy 15 minut.

Przygotowane samodzielnie ciasteczka smakują o niebo lepiej niż te kupne!


Komentarze

  1. Prezentują się pysznie ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?:) Zacznij i daj znać marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Często wykonuje takie ciasteczka w domu :) Szybkie, pyszne, a przede wszystkim zdrowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować. Wyglądają świetnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na sam widok aż zgłodniałam ^^ Koniecznie będę musiała wypróbować :)
    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. robiłam kiedyś takie ciasteczka są pycha

    OdpowiedzUsuń
  6. Często robię takie ciasteczka, uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej wydają się fajnie! i akurat mogę je jeść bo nie ma w nich mleka :)


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie moja choroba chętnie bym skorzystała z mojej małej przerwy i upiekła swoje ciasteczka owsiane :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  9. Super przepis ! Muszę go wypróbować :) Ciasteczka wyglądają bardzo apetycznie i do tego są zdrowe :) Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety nie za bardzo lubię banany. :( Może coś zamiast nich byłoby dobrym składnikiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pycha, na pewno wypróbuję :)

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno są lepsze i o wiele zdrowsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie raz już takie sama robiłam, są przesmaczne ♥

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają przepysznie! Aż nabrałam ochoty na takie ciasteczka :)

    http://loveinwarsaw.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

moje dotychczasowe podróże

Kontynuując wprowadzenie do tego bloga chciałabym przedstawić w skrócie moje dotychczasowe podróże, o których chciałabym w przyszłości napisać trochę więcej. Mam w planach zrobić osobny post dotyczący każdego z poniższych miejsc. Postów na temat Chin prawdopodobnie pojawi się kilka, ponieważ była to moja najdłuższa, najdalsza i najbardziej przygodowa podróż dotychczas. 1. Chiny. lipiec-sierpień 2015 Szanghaj, Pekin, Kunming, Dali, Binchuan 2. Chorwacja. sierpień 2016 Split, Brać 3. Wielka Brytania. Miałam okazję zobaczyć Londyn już kilka razy. Następny wyjazd szykuje mi się już 14 października! 4. Czechy. luty 2013 Praga 5. Niemcy  Również kilka razy. m.in. Berlin oraz Bawaria 6. Tunezja. Sousse  maj 2012  7. No i oczywiście wiele regionów Polski. Na zdjęciu poniżej Karpacz- luty 2013 Nie jest to lista jeszcze mnie zadowalająca. Ciągle wynajduję nowe miejsca, do których chciałabym pojechać. Mam nadzieje, że moja lista z roku n

Max Mara Atelier coats

Już kiedyś pisałam jak bardzo uwielbiam płaszcze.  Gdy zobaczyłam najnowszą kolekcję płaszczy od Max Mara Atelier, nie mogłam przewinąć tego obojętnie! Są genialne i starannie dopracowane. Co o nich sądzicie? Max Mara Atelier

Two casual outfits from London