Przejdź do głównej zawartości

początek

Jest to kolejny mój początek. Miałam już kiedyś przyjemność prowadzić bloga. Chciałabym jednak żeby ten był trochę inny i przede wszystkim, aby przetrwał dłużej. 



Tematyka tego bloga będzie dość różnorodna. Nie chciałabym zamykać się na jeden temat.
Dominować będą tu raczej podróże. Chciałabym tu opisać m.in. zeszłoroczną podróż do Chin oraz te mniejsze podróże, które odbyłam. Chciałabym pokazać Wam jak tanio podróżować i jakich stron internetowych do tego używać. Często też spotkacie się z kuchnią, z różnego rodzaju zdrowymi przepisami, które smakiem nie odstają od tych normalnych czy sklepowych wersji. 



Pojawi się również kwestia urody. 


I oczywiście kwestia filmów oraz książek. 


Komentarze

  1. Obserwuję, zachęciłaś mnie, czekam na ten post o Chinach! :)
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na posty o podróżach. U mnie za pewien czas pojawią się posty kulturalne, a także podróżnicze. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO filmy i książki to dla mnie!
    Co powiesz na wzajemną obserwacje?

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z niecierpliwością czekam na nowy post u Ciebie ;) Twój blog zapowiada się bardzo fajnie, na pewno będę tu wpadać :) Powodzenia w blogowaniu :)charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i czekam na kolejne posty. Zapraszam do siebie, też niedawno zaczęłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia i czekam na kolejny post :)

    obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. super czekam na kolejne posty :) dobrze się zapowiada :)
    obserwuję, nie chce nic przegapić :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię czytać blogi podróżnicze - są bardzo inspirujące i można się z nich sporo dowiedzieć.
    Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga :)
    MoccaMonica blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Podróż do Chin bardzo mnie ciekawi. powodzenia!


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne pocztówki, bardzo mi się odoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawiłaś mnie swoim blogiem.
    Będę Cię odwiedzać.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

moje dotychczasowe podróże

Kontynuując wprowadzenie do tego bloga chciałabym przedstawić w skrócie moje dotychczasowe podróże, o których chciałabym w przyszłości napisać trochę więcej. Mam w planach zrobić osobny post dotyczący każdego z poniższych miejsc. Postów na temat Chin prawdopodobnie pojawi się kilka, ponieważ była to moja najdłuższa, najdalsza i najbardziej przygodowa podróż dotychczas. 1. Chiny. lipiec-sierpień 2015 Szanghaj, Pekin, Kunming, Dali, Binchuan 2. Chorwacja. sierpień 2016 Split, Brać 3. Wielka Brytania. Miałam okazję zobaczyć Londyn już kilka razy. Następny wyjazd szykuje mi się już 14 października! 4. Czechy. luty 2013 Praga 5. Niemcy  Również kilka razy. m.in. Berlin oraz Bawaria 6. Tunezja. Sousse  maj 2012  7. No i oczywiście wiele regionów Polski. Na zdjęciu poniżej Karpacz- luty 2013 Nie jest to lista jeszcze mnie zadowalająca. Ciągle wynajduję nowe miejsca, do których chciałabym pojechać. Mam nadzieje, że moja lista z roku n

Two casual outfits from London

Max Mara Atelier coats

Już kiedyś pisałam jak bardzo uwielbiam płaszcze.  Gdy zobaczyłam najnowszą kolekcję płaszczy od Max Mara Atelier, nie mogłam przewinąć tego obojętnie! Są genialne i starannie dopracowane. Co o nich sądzicie? Max Mara Atelier